

Coen schreefColonTsja, dat is de groene, die wordt gewoon niet in de winter gebruikt.

Bruce schreefColonGoed, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen... maar de herfst is nog niet eens begonnen.. laat staan de winter..

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.