Brooklands schreefColonRene schreefColonAls ik het niet zo een mooie auto vond ...........................
Ik zal de zin maar even afmaken: Als ik het niet zo een mooie auto vond liet ik hem ook gewoon maken voor 1400 euro.
Wat moet je anders.
Ik zal de zin maar even afmaken: Als ik het niet zo een mooie auto vond liet ik hem ook gewoon maken voor 1400 euro en ruilde hem meteen in voor een jap bv S2000
Een Aston db zou ook mooi zijn maar los van het feit dat ik dan eerst de jackpot moet kraken is het dan weer een brit




