Stekkertje los?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » vr dec 01, 2006 6:23 pm

    Hoi Edwin,

    Voor het loskoppelen van dit stekkertje aan de zijde van de alarmsensor, moet inderdaade de T-bar verwijderd worden, je kunt er dan eenvoudig bij, het ding zit direct onder de T-bar tussen de twee stoelen.
    Voorzichtig dat je de T-bar niet beschadigd bij het wegnemen.

    werkwijze:
    3x schroef bovenop de T-bar losdraaien.
    In linker en rechter deurgat de T-bar naar voren trekken (twee kunststof bevestigingspennetjes aan iedere zijde.
    In het midden de T-bar naar voren trekken 2x2 dezelfde pennetjes aan weerszijde van de console.
    De sensor zit in de console weggewerkt.

    succes. :!: Ennehh een goede nachtrust, ook voor de buren :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten