door Miche » di okt 24, 2006 7:42 pm
Kga morgen met ne vriend die da allemaal kan instaleren naar carsensations hier in de buurt.. kga gaan kijken voor 2 nieuwe speakers + kleine sub + versterker
De speakers vervangen
Kleine sub achter mijn stoel ofwel aan de voetruimte van de passagier, wat denken jullie?
Versterker achter mijn stoel, indien de sub daar niet steekt, ofwel achter de stoel van de passagier. Uiteraard een blokkage zetten op de rails van de stoel zodat deze niet kan verschuiven naar achter zodat het de sub/versterker kapot maakt