Sander schreefColonGoed opletten; Een LWL kitje is nu ideaal

ErikB schreefColonIn ieder geval, zoals je bezig bent, er de nodige aandacht aan schenken. Het koelsysteem is ZEER gevoelig bij een F. De temperatuurmeter gaat pas bewegen (richting rood) als het te laat is.
Voor ze je iets wijs maken, de TF heeft een alu radiator, die roest niet zoals die van een F, als er gewisseld moet worden, men weze gewaarschuwd.

Bruce schreefColonPreventief.. ik denk eerder dat de buizen onder de F mogelijk preventief vervangen zouden worden.. voor de radiator heb ik daar nog niet eerder van gehoord.
Het LLW kitje zorgt er natuurlijk voor dat preventief vervangen niet meer nodig is en ook dat je de boel niet in de soep rijd.

Bruce schreefColonIk vind het Kitje eigelijk een "must have" voor iedere F.
Bij Brown & Gammons is het kitje £ 89.99 kit maar misschien hebben de heren van mg-sp er nog een op voorraad.
http://bg.mgcars.org.uk/index1.html?o=11611581423641
Het heeft een hele goeie handleiding, zelfs ik kon het zelf.. heb er geloof ik zo'n 4 uur over gedaan.. alles heel rustig aan.

Bruce schreefColonBij Brown & Gammons is het kitje £ 89.99 kit maar misschien hebben de heren van mg-sp er nog een op voorraad.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.