Coen schreefColonIn dat geval dan ook mijn buurman, en krijgen we meer forum leden in het noorden van NL
Welkom Rik!
Leuk dat er meer en meer noorderlingen komen met F'jes, kunnen we wellicht hier ook eens wat organiseren!
Succes met zoeken!

Coen schreefColonIn dat geval dan ook mijn buurman, en krijgen we meer forum leden in het noorden van NL



Sander schreefColonIk weet niet wat de Mazda weegt en hoeveel vermogen die heeft. Een F heeft iig relatief veel koppel.



RrRrik schreefColonken ook iemand de auto met kenteken RP-GV-71 Groen @1997?

Bruce schreefColon... en als je niet oplet sta je met je f ook gewoon achterstevoren als je te vroeg op het gas gaat.. zoals sommigen zullen beamen...

Bruce schreefColonde meeste zo niet alle extra's zijn naar mijn weten gewoon standaard...
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.