Bruce schreefColonBanden,
Ik heb vorige maand Toyo banden rondom laten leggen en er nu inmiddels 500 km mee gereden dus ze zijn niet meer glad... en ik vind ze geweldig..
ik heb 195 voor en 215 achter.. een echte aanrader...

ErikB schreefColonOm terug in de richting te dwalen....
ErikB schreefColon...wat geschikt is voor een Elise hoeft niet geschikt te zijn voor een F/TF en omgekeerd...
ErikB schreefColon...Er zitten immers nog enkele kilo's verschil tss. beide wagens.

Pete schreefColonErikB schreefColon...wat geschikt is voor een Elise hoeft niet geschikt te zijn voor een F/TF en omgekeerd...
Lijkt me.ErikB schreefColon...Er zitten immers nog enkele kilo's verschil tss. beide wagens.
Wil je daarmee zeggen dat de BF banden niet geschikt zijn? Of dat het nog niet geprobeerd is?

Remieme schreefColonsnuffel Hier maar eens rond...
Grip at front progressive, but steering feel in wet or dry poor - can feel 'understeery' in dry (Score 7)
Average dry grip however the handling in the wet was a little scary. Car was very biased towards understeer (Score 6)

Pete schreefColonAls ik de scores zo bekijk en de opmerkingen over de banden lees, dan sta ik in dubio aangaande de Toyo's T1-R en de Bridgestone S-03... Dus als iemand hier nog een wijs woord over te melden heeft, hoor ik het graag![]()

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.