Blikken rammel linksachter, *UPDATE*
  • ID
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 58
    GeregistreerdCOLON wo jun 14, 2006 7:56 pm
    WoonplaatsCOLON (NL) Limburg; Kerkrade

door ID » wo okt 04, 2006 9:12 pm

hehe :lol: , wat een rammelbak die F (Grapje!!!) :twisted: :lol:
    MGF 1.8 MPi, Platinum Silver
    Mods: --K&N 57i kit --Heat Shield (Removed) --Rode remklauwen --MOMO pook --?
  • ID
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 58

door ID » ma okt 09, 2006 8:05 am

eindelijk me F weer terug. Ik hoor niets meer achterin los zitten. Bleek dat de schokdemper uit een rubber was geschoten. Dit is weer gemaakt. Tevens zijn de ramen goed afgesteld waardoor de deur niet meer blijft klemmen in de kap. Ik weer blij, lang leve de garantie :roll:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma okt 09, 2006 3:12 pm

Mmmm, dat heb ik nog niet eerder gehoord..
    geeft dat dan geen verdere schade?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • ID
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 58

door ID » ma okt 09, 2006 3:22 pm

ZOu ook kunnen dat de rubber van de schokdemper verschoten was. Ik heb zelf geen gesprek gehad met de monteurs, omdat ik de wagen niet zelf afgehaald heb. Nee, ik heb gene verdere schade. Tenminste zover ik weet. Alles werkt prima, geen rare dingen tegengekomen. Overigens de schokdemper werkte wel gewoon nog toen ik die geluiden hoorde, dus het was niet zo dat de hele schokdemper vast zat of iets in die zin.

Greetz Ivo