Nachtrust verstoord
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » vr sep 08, 2006 3:27 pm

ErikB schreefColonThe alarm going of without a reason can be caused by many things, like there are: mobile phones in the car, microwave ovens nearby, cats looking for a place to sleep, ...

Geen telefoon in de buurt;
    Geen magnetron in de buurt (niet korter bij dan normaal);
    Geen sporen gezien van een kat op de vochtige auto.
    Ik heb een paar weken geleden wel een spin in mijn auto gezien, maar waar die gebleven is? ??

ErikB schreefColonThe alarm will sound for aprox. 30 seconds.

Dan was ik toch snel onder. Nog even een broek, vest en schoenen aangetrokken en ik was de rolluik aan het openen (electrisch, dus gaat die niet zo snel) toen het alarm stopte. :lol: En dat zo vroeg in de morgen. Nu een beetje last van :}}}.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » vr sep 08, 2006 8:05 pm

Ik heb een paar weken geleden wel een spin in mijn auto gezien, maar waar die gebleven is? ??

Je kan maar hopen dat de spin zich niet vermeerderd heeft ; het zou je nog veel slapeloze nachten kunnen bezorgen :wink:
    Er zat toch geen "zwarte weduwe" of een exotische spin in je TF :lol:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr sep 08, 2006 8:08 pm

Nee niet gevaarlijk, het was zo een die je niet over het hoofd kan zien.. zo'n dikke...
    een eend.. nee, een kip... nee een vogel..spin..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » vr sep 08, 2006 8:47 pm

Bruce schreefColonNee niet gevaarlijk, het was zo een die je niet over het hoofd kan zien.. zo'n dikke...
    een eend.. nee, een kip... nee een vogel..spin..

Deze bedoel ik http://www.buschgardens.org/animal-info ... antula.jpg :lol:
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » vr sep 08, 2006 10:51 pm

Laatst vond ik deze in mijn auto, 't was wel even schrikken. Nieuwe schokbrekers zijn al in bestelling bij MG-SP ;)
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » za sep 09, 2006 2:15 pm

lucas schreefColon

Je kan maar hopen dat de spin zich niet vermeerderd heeft ; het zou je nog veel slapeloze nachten kunnen bezorgen :wink:
    Er zat toch geen "zwarte weduwe" of een exotische spin in je TF :lol:

Dan moet het een jonge exotische spin zijn. Ik zag hem onder het rijden aan de bijrijders kant en kon hem toen niet vangen/verdelgen.

PS: het is een F of heb ik nog ergens een auto staan waar ik niets van weet? Lijkt me stug. :wink:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » za sep 09, 2006 2:16 pm

Coen schreefColonLaatst vond ik deze in mijn auto, 't was wel even schrikken. Nieuwe schokbrekers zijn al in bestelling bij MG-SP ;)

Maud? Mis ik nu iets?

• Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » za sep 09, 2006 2:17 pm

O ja, voor ik het vergeet. Vannacht rustig kunnen door slapen. En niet van spinnen of ander ongedierte gedroomt. :lol:

Het alarm maakt schijnbaar niet genoeg herrie. De buren hadden niet eens wat gehoord. :shock: Maarja ik slaap normaal ook overal doorheen :roll: . Misschien omdat een onheilspellend geluid was dat ik toch heel snel wakker was en wist wat het geluid was. :evil: