Ik heb hetzelfde probleem. Rubber van de ruitenwisser losgekomen en een diepe kras in de voorruit. Zolang het me niet stoort, blijft mijn ruitje echter zitten !!




Bruno schreefColonDe verzekeringsmaatschappijen spelen onder 1 hoedje met Carglass hier in Belgie. Ondnaks ze hier al een rechtzaak voor aan hun been hebben gekregen van Federauto (en die hebben verloren), doen ze het dus nog steeds. De verzekeraar, krijgt een percentage van de winst. Oneerlijke concurrentie, broodroof en dus zwendel t.o.v. de gewone garagist.



?


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.