Bruno schreefColon...Hernemen : bv: 120 rijden op autosnelweg, terug naar 4 gaan en het gas intrappen.
Zit jij op de autosnelweg al in zijn vijf!?

Bruno schreefColon...Hernemen : bv: 120 rijden op autosnelweg, terug naar 4 gaan en het gas intrappen.

Pete schreefColonBruno schreefColon...Hernemen : bv: 120 rijden op autosnelweg, terug naar 4 gaan en het gas intrappen.
Zit jij op de autosnelweg al in zijn vijf!?
![]()




Jean schreefColonDat viel in Zandvoort toch wel mee. Daar moest je goed luisteren om hem tussen de andere op het circuit.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.