Remieme schreefColonBrooklands schreefColonRemieme schreefColonlaatste keer dat mijn koelvloeistof helemaal op was a.g.v. lekke koelleiding, was de motor oververhit geraakt. Kwam ook witte rook achter de wagen vandaan.
Dit was voor de montage van de B&G Water Low Level Kit mag in aannemen.
Dit was dus de reden, dat ik de Low Level Kit heb laten plaatsen. Had ik veel eerder moeten doen. Tevens een tip voor Ronald, Laat of plaats zo'n Low Level Sensor Kit van Brown&Gammons.
Was bij mij ook de reden, had wel geen witte rook maar het resultaat was er niet minder op. Eergisteren begon de low level kit plots te piepen, ik onmiddellijk aan de kant en idd, er zat nog water in maar niet te veel meer. Snel bijgevuld en geen probleem meer tegengekomen. Het was wel 10000km geleden dat ik nog eens naar de koelvloeistof gekeken had dus hoop ik dat het onder normale lekkage kan gerekend worden. Ik houd het alleszins in de gaten.
