Bruno schreefColonVakmannen, ze hebben toch een T4 mag ik hopen!!

Jupilerman schreefColon Je kan dus blijkbaar perfect in een gebruikte ecu je alarmcode programeren. Hoe ging dat bij Paul met jouw ecu in z´n werk?
Bruno schreefColonAls "Mems" en "5AS" onderling niet gekoppeld in een MG zitten, zal de MG direkt stilvallen na starten. Hierbij krijgen je een foutcode op de T4 die dan kan gewist worden. De T4 vraagt dan automatisch of er moet gekoppeld worden en klaar is kees !

ErikB schreefColonToevallig heb ik er hier nog eentje liggen
ErikB schreefColon... allez ja, eigenlijk heb ik er nog twee liggen, maar 'k heb een beetsje schrik om het met jou mee te geven![]()
ErikB schreefColon Als de originele niet wil werken, mogen ze ook vertellen wat ie niet meer doet....
ErikB schreefColon't Lijkt me geen foute redenering van de klant die vraagt om een reserve ECU te programmeren

Jupilerman schreefColonErikB schreefColonToevallig heb ik er hier nog eentje liggen
En dat is waar?![]()
Jupilerman schreefColonMaar in ´t ergste geval kan dat een optie zijn om mij te depaneren. STel dat die kluiver er enkel een "nieuwe" wil instoppen en programmeren terwijl het gewoon met een gebruikte kan.
Jupilerman schreefColonErikB schreefColon't Lijkt me geen foute redenering van de klant die vraagt om een reserve ECU te programmeren
en waarom hebt gij dan wel een reserve ECU nodig meneer?

ErikB schreefColonomdat die dingen stuk kunnen gaan... zelfs in de handen van een stelletje professionals of gaan ze dat dan ontkennen.

ErikB schreefColonJupilerman schreefColonErikB schreefColonToevallig heb ik er hier nog eentje liggen
En dat is waar?![]()
Ja hoor. Eén ECU van mijn F en de andere ECU als reserve... 'k Heb immers mijn ECU nodig als ik iets van alarm-toestanden/remote wil aanpassen.

Jupilerman schreefColonErikB schreefColonJupilerman schreefColonErikB schreefColonToevallig heb ik er hier nog eentje liggen
En dat is waar?![]()
Ja hoor. Eén ECU van mijn F en de andere ECU als reserve... 'k Heb immers mijn ECU nodig als ik iets van alarm-toestanden/remote wil aanpassen.
Ik bedoelde "waar" in de geografische zin van het woord
![]()
´k heb ook op je MGFregister bericht geantwoord
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.