Remieme schreefColonlucratieve dealer, 't is ook een F. Kijk maar naar de luchtinlaten. En inderdaad is hier ook de kofferdeksel van een F.
Met de voorkant en achterbumper van de TF?
Beetje knip en plak werk zo.

Remieme schreefColonlucratieve dealer, 't is ook een F. Kijk maar naar de luchtinlaten. En inderdaad is hier ook de kofferdeksel van een F.

Remieme schreefColoninderdaad. Moet kunnen, maar plak er dan geen platen of alsof het een TF is. Vind ik misleidend voor een onwetende potentiele koper.

Remieme schreefColonlucratieve dealer, 't is ook een F. Kijk maar naar de luchtinlaten. En inderdaad is hier ook de kofferdeksel van een F.


Demor schreefColonIk zou je bumperinsert zwart laten, of mischien zelfs de insert antracite laten spuiten of nog iets lichter.





Bruno schreefColonOver die foto is al heel wat stof opgewaaid op de Engelse fora.


Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.