automatic boot release kit met nieuwe afstandsbediening
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » vr jun 30, 2006 11:31 pm

Demor schreefColonIk heb een MKI en alle knopjes zijn in gebruik, dus ik zou ook niet weten waar de airco knop dan zou moeten komen. Want daar is zelfs geen plaats meer voor. :?:

Dat is apart, in het MK2 console is plaats voor zowel mistlampen als airco (en recirculatie)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » vr jun 30, 2006 11:38 pm

ErikB schreefColon
    MGF schreefColonHet mooist zou natuurlijk zijn als je hem kan wegwerken in het middenconsole, bijvoorbeeld op de plek waar de mistlampen of de airco knop zit.

Akkoord.... of toch niet. Je wil niet bij mistig of warm weer, terwijl je met je ogen op de weg gericht de knoppen voor mistlichten/airco aan het zoeken bent, plotseling je koffer openklikken.

Je kan hem zo aansluiten dat hij niet functioneert als de motor loopt, maar dat heb ik snel weer verwijderd omdat Fannie nog wel eens met een tas uit het huis komt zetten terwijl ik de auto al achteruit steek.

MGF schreefColon
    Demor schreefColonIk heb een MKI en alle knopjes zijn in gebruik, dus ik zou ook niet weten waar de airco knop dan zou moeten komen. Want daar is zelfs geen plaats meer voor. :?:

Dat is apart, in het MK2 console is plaats voor zowel mistlampen als airco (en recirculatie)

Nu ik er aan denk, volgens mij hebben de auto's met airco een ander paneeltje, met twee extra knoppen.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » za jul 01, 2006 12:14 am

Dat klopt. Dan heb je plek voor 5 knoppen:

- mistlamp voor;
    - mistlamp achter;
    - recirculatie;
    - airco;
    - achterruitverwarming als je een hardtop hebt.

Bij mij is alleen die laatste vrij, maar die ga ik er niet voor gebruiken want ik wil nog wel eens een hardtop aanschaffen.
    Ik ben al begonnen met de installatie van de kit en moet de kabels nog trekken en de knop te plaatsen. Ik heb in elk geval een andere bij besteld dan wat bij de kit zat. Een oranje (past wel bij de auto), maar valt erg op in het interieur. Ik wil hem uiteindelijk ook op het contact aansluiten.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » za jul 01, 2006 9:29 am

OK dus met plek voor 5 knoppen heb je nog steeds een probleem als je mistlampen en een hardtop hebt.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za jul 01, 2006 9:29 am

Daar komt het wel op neer ja.. :lol:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000