




ErikB schreefColonDe nieuwere setjes hebben ook de schroefjes/boutjes langs de zijkant voor de bevestiging van de voorflanken, onder de voorste 'motor'kap.

Bruce schreefColonO maar die zijn bij mij al in de kleur meegespoten..
Heb ik een oud of een nieuw setje?


ErikB schreefColonZeker een oud !!
Neen, geen idee. Een nieuw denk ik, want je hebt het nog niet lang hé.



ErikB schreefColonBij de zign. seatbelt escutcheons: daar waar de gordel in de T-bar verdwijnt zitten ook nog 2x 2 schroeven. Verwijder ze 1 per 1 of je hebt kans dat je je T-bar mag loswrikken.
Zijn het deze die je over had ?


Demor schreefColonDan heb je die ergens anders in gedraaid?

Jager schreefColonWeet iemand waar ik een set RVS boutjes voor de MGF kan kopen. In Houten kon ik ze niet vinden.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.