Dus wenste ik dit toch maar eens te controleren nadat alles weer vastzat.
Nu 1/2 tand zal nu ook wel het verschil niet maken, maar ik vond het gewoon raar.


Weet iemand hoeveel een dealer vraagt om de distributieriem te vervangen? kwestie van te weten of ik al nie meer kosten heb gemaakt dan nodig
? (dit bied perspectief voor de handige hobbyist!!) is dit niet vreeselijk slecht voor de eindaandrijving/ versnellingsbak???

Henny2 schreefColonvoor mijn rover 45 (uit 2000 60.000Km gelopen!) de off. dealer vraagt hier ongeveer 380 Euro voor incl. vervangen van de aandrijfriemen voor airco/dynamo en stuurbekrachting



Henny2 schreefColonde handige hobbyist!!) is dit niet vreeselijk slecht voor de eindaandrijving/ versnellingsbak???
Jupilerman schreefColonMaar persoonlijk zou ik het niet zonder de locking tools doen. Naar mijn inzien te vel onzekerheden en teveel gepruts. Maar goed, ik doe het graag volgens de boekjes.

Sander schreefColon...hoop dat er meer pk's uit het blok op de krukas komen dan via mijn spierkracht/gewicht. Anders deden we voor de volgende dynojet beter trappers monteren in de F

Demor schreefColon ik ben persoonlijk gewoon banger voor de kop van de bout die onder 'rijomstandigheden' dit soort mishandelingen niet voor zijn kiezen krijgt.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.