Ik ben zelf hiermee ook behoorlijk aan het zwoegen geweest. De gaten zitten inderdaad net onder de bovenrand van de isolatie. mijn werkwijze was:
1) Bracket aan de remcilinder vastzetten.
2) Gaten boren
3) gaten voorzien van een verflaagje
4) Van binnenuit, tegenstrip met de twee bouten monteren, hierbij met tape de bouten aan de strip bevestigd. Dit is beter te doen met kleine handen want er is door de Airco erg weinig plaats. Ik heb de isolatie laten zitten en alleen wat naar onderen getrokken
5) Marion aan het werk gezet en haar de moertjes aan laten draaien. Van binnenuit lukte het net om de imbusboutjes met een sleutel vast te houden.
Al met al een klusje van 1 - 1,5 uur. (+30 minuten verplicht koffie drinken om tot rust te komen (het lukte mij ook niet meteen

)