MGF schreefColonWaarom is de keus trouwens gevallen op de Phoenix als ik vragen mag?
Mm, weet niet of ik dat kan motiveren..
Ik vind hem gewoon het mooist

MGF schreefColonWaarom is de keus trouwens gevallen op de Phoenix als ik vragen mag?

Bruce schreefColonMm, weet niet of ik dat kan motiveren..
Ik vind hem gewoon het mooist



Pete schreefColonBruno en Erik zeggen altijd dat je eerst een jaar van je luchtfilter moet genieten om daarna pas over te gaan op een andere uitlaat... Na een stukje met Fran gereden te hebben is me dat nog duidelijker geworden waarom. Ik vind de Miltec heel mooi klinken (vooral als je IN de auto zit) maar hij overstemt het filter compleet! En ik vindt het lage brommen en grommen van het filter echt geweldig. Voor mij nog geen andere uitlaat!
Pete

maar dat zal spoedig voorbij zijn na de darkside workshop van gisteren


Bruno schreefColonnee, dan had ik wel met de Exige gekomen, waardoor de fans van de phoenix er niet naar konden luisteren

Pete schreefColonBruno en Erik zeggen altijd dat je eerst een jaar van je luchtfilter moet genieten om daarna pas over te gaan op een andere uitlaat... Na een stukje met Fran gereden te hebben is me dat nog duidelijker geworden waarom. Ik vind de Miltec heel mooi klinken (vooral als je IN de auto zit) maar hij overstemt het filter compleet! En ik vindt het lage brommen en grommen van het filter echt geweldig. Voor mij nog geen andere uitlaat!
Pete

ABSOLUUT.
Geniet van de F/TF's en ga stap voor stap, hou cash opzij voor eventueel onverwachte tegenvallers zodat niet bij de eerste de beste tegenvaller je moet passen en je enkele maanden later met een auto rondrijd die geen voldoening meer geeft. Als je bvb. de volgende HGF met de glimlach tegemoet kan kijken, wordt het leven met een MG al een stuk makkelijker. Bekijk ook andere zaken zoals interieur (zit ik hier nog wel lekker, is het interieur niet een beetje oud en gedateerd), exterieur, wegligging en veiligheid. Fixeer je niet enkel op pk's en geluid, er komen nog jaren ...
Gewoon my 2 pence, hoe ik het zou aanpakken.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.