Dit is trouwens wel de goedkoopste die ik tegen ben gekomen, de rest was zomaar 100 euri of meer.
Gezocht op internet en de meeste rekenen idd ca. € 110 - € 115. Dat maakt die Halfords hoes wel zéér interessant. Aan de andere kant lijkt mij het gebruiksgemak van zo'n sunmate hoes wel een stuk groter.
Johan schreefColonAls je bij MS een hoes wil bestellen, kun je misschien net zo goed bij Marten bestellen. Uiteindelijk is er niet veel prijsverschil, als je echter problemen hebt is dat volgens mij toch sneller.
Dat prijsverschil is bij de sunmate behoorlijk: MS rekent 45 GBP ex VAT. omgerekend is dat € 81 incl. VAT.
Marten rekent € 95 incl. BTW. Bij allebei komen er nog verzendkosten naar België bij, MS rekent daarvoor 8 GBP, ex. dus € 14,4 incl VAT.
Als Marten weinig verzendkosten rekent komt het goed, maar anders...
En wat de pech betreft: het zijn geen technisch hoogwaardige dingen, lijkt me. De mail hebben ze overigens snel beantwoord: binnen enkele uren reactie.
Overigens: als ik ga bestellen (bij wie dan ook) wil ik ook meteen gepolijste deur-pins bestellen. Misschien kan Marten op de totale bestelling een betere prijs maken. Ik heb hem vanmiddag een mail gestuurd, benieuwd naar zijn reactie.