Jaded schreefColonMGF schreefColonIk verbruik ook zo'n 13l/100km, wat ik enorm veel vind.
ik heb 7,16 liter/100km gemeten over 38620km met een Mpi 120


Jaded schreefColonIk verbruik ook zo'n 13l/100km, wat ik enorm veel vind.
![]()
![]()
![]()
ik heb 7,16 liter/100km gemeten over 38620km met een Mpi 120







Bruce schreefColonja, ik zit iets over de 3000 toeren bij de 120..

ErikB schreefColonOK... 't kan zijn.
Ons verbruik ligt tegen de 10 liter/100km, maar 't is uitsluitend voor fun.
Tot Sander anders beweerd
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.