
Coen schreefColonDeze opname is erg mooi gelukt! Ik vraag me af in hoeverre het geluid verschillend is met de luchtfilter die ik er in had zitten. Met geluidsopnames is het altijd lastig om het zo te beluisteren, mijn opname was met de telefoon opgenomen en die van jou waarschijnlijk met iets beters. ....

Pete schreefColon......of Sander... .....of een willekeurige K&N vertegenwoordiger)
Grt
Pete


Bruce schreefColonPete, nu alleen nog een opname van op het filter,
als je met de hand de gasklep opent (dus vanuit de achterbak) dan krijg je dat slurp geluid.. dan hoor je hem heel kort ff naar adem snakken, dat vind ik ook zo'n mooi geluid.. en dat hoor je niet onder het rijden..



Kvdzanden schreefColonkan ik hem nog ergensl uisteren?

Tukker schreefColonInderdaad een mooi geluid om te horen, Alleen zit ik weinig in mijn kofferbak om het verschil te ervaren dus heb ik een vraag.
Veranderd het geluid in de auto ook bij een laag toerental (<2000) of alleen bij hogere toeren. (>3000) ?

Pete schreefColonTukker schreefColonInderdaad een mooi geluid om te horen, Alleen zit ik weinig in mijn kofferbak om het verschil te ervaren dus heb ik een vraag.
Veranderd het geluid in de auto ook bij een laag toerental (<2000) of alleen bij hogere toeren. (>3000) ?
Het geluid van het filter is alleen hoorbaar als je plank gas geeft. Als je normaal rijdt, klinkt de auto gelijk een standaard (T)F. Alleen als je erom vraagt dus![]()
Pete

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.