softtop gaat niet helemaal naar beneden...
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di mei 09, 2006 5:36 pm

Remieme schreefColonAls er tussen de 2e en 3e beugel 2 elastieken in lengterichting zitten, heb je de modificatie.

Op die manier gaat dus wat ik omschreef met het wegklappen van de kap automatisch.
    Lotus Elise S2 111s
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » di mei 09, 2006 7:19 pm

Ter verduidelijking nog enkele foto's op het net gevonden:

Afbeelding

Afbeelding

Ter verduidelijking. Er zit een wit papiertje achter de modificatie, om de mod. beter in beeld te kunnen brengen :wink:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di mei 09, 2006 7:32 pm

Bij mij zitten die dingen achter de 'riem' van de softtop. Ze functioneren overigens niet meer omdat het elastiek uitgelubbert is.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Rijkers
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 38
    GeregistreerdCOLON vr apr 29, 2005 7:22 pm
    WoonplaatsCOLON Larum (Geel), Belgium

door Rijkers » wo mei 10, 2006 9:29 am

Nope, geen modificatie gehad; zal ik bij het volgende onderhoud eens ne keer vragen...

Dus zal ik er voorlopg gewoon op moeten letten dat de stof omhoog gaat bij openen van de kap en niet naar beneden. Maar de kap blijft er te hoog opliggen (ofwel moet de afdekhoes gekrompen zijn natuurlijk, da's een mogelijkheid waar ik nog nie aan gedacht heb)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo mei 10, 2006 9:34 am

Rijkers, kom zoals Sander heeft voorgesteld naar de Darkside workshop.. daar is aardig wat MGF kennis aanwezig, om er eens naar te kijken..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Rijkers
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 38
    GeregistreerdCOLON vr apr 29, 2005 7:22 pm
    WoonplaatsCOLON Larum (Geel), Belgium

door Rijkers » wo mei 10, 2006 12:01 pm

Bruce schreefColonRijkers, kom zoals Sander heeft voorgesteld naar de Darkside workshop.. daar is aardig wat MGF kennis aanwezig, om er eens naar te kijken..

Was ik al van plan, maar ben die dag al volgeboekt...
    't zal wachten zijn tot op de kempenrit of zo; toch bedankt voor d'info allemaal!
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » wo mei 10, 2006 8:28 pm

Het is nog niet te laat om je andere afspraken af te zeggen :wink: