

Bruce schreefColonEcht? ik heb daar, als ik netjes rij een rit van 15 mintenen voor nodig, dus ergens tussen de 10 en 15 km ongeveer..




Brooklands schreefColonNeem maar van mij aan dat het geluid niet zal tegenvallen.


Remieme schreefColonEens ergens gelezen dat je een weerstandje van 5 of 15 Ohm tussen de sensor zou moeten zetten, voor een juiste uitlezing.


Remieme schreefColonbinnenkort eens een weerstandje plaatsen dus. In rood staande metertjes hou ik niet zo van


Bruce schreefColonJarno, dat is als ik het goed heb begrepen dus juist goed.
Ik ben ook nog nooit boven de ongeveer 110 graden uitgeweest, maar dat zal wel komen door mijn vrouwen rijstijl

Bruce schreefColonJarno, dat is als ik het goed heb begrepen dus juist goed.
Coen schreefColonGa maar in de 3 op de autobaan rijden, dan komt je meter binnen de kortste keren boven de 110 graden. Succes verzekerd!
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.