

MGF schreefColonLaat je trouwens ook de raamomlijsting meespuiten, of laat je deze zwart?


Of zou ik die zwart laten aangezien het een Brooklands is?

Sander schreefColonMGF schreefColonIk zou hem zwart laten, en inderdaad omdat het een brooklands is.
Ik zou hem passen houden bij de softtop. Had ik een MK2 spoot ik hem misschien wel terug zwart. Voor een Brooklands is het misschien anders omdat de kap beige is....

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.