Remieme schreefColonHeb er alleen maar last van![]()
Daarna profiteer je natuurlijk wel weer van strak asfalt.

Remieme schreefColonHeb er alleen maar last van![]()




Remieme schreefColonkleine onderhoudsbeurt + nieuwe naaf en wiellagers €572,-![]()
Komt een nieuwe band en uitlijnen nog bovenop.

Remieme schreefColoninderdaad, daar had ik het ook liever aan uitgegeven. Maar de 52mm alu TB en K&N komen er deze maand nog wel hoor

Remieme schreefColonBruno levert het filter tijdens de workshop. Maar wil hem voor de Octagon Tour gemonteerd hebben.

Remieme schreefColonkleine onderhoudsbeurt + nieuwe naaf en wiellagers €572,-![]()
Komt een nieuwe band en uitlijnen nog bovenop.


MGF schreefColonM'n vader wil hem liever niet zelf monteren (hij weet niet eens hoe je de softtop van achter loshaald) dus laten we hem monteren.

Ehm weet ik ook niet, maar middels het werkplaatshandboek zal ik daar toch wel uit komen. Bovendien weet Fredje het wel, die kan ik eventueel ook nog lastig vallen voor uitleg

Sander schreefColonRemieme schreefColonkleine onderhoudsbeurt + nieuwe naaf en wiellagers €572,-![]()
Komt een nieuwe band en uitlijnen nog bovenop.
Die beurt deed ik alvast zeker zelf (ook jij !!!) Voor die naaf en lager heb je meer ervaring nodig. Maar ik zou hem om z'n minst zelf onder de F vandaan trekken en afgeven bij de dealerDe rest van die €572,- stak ik in goodies voor de F
Hier de voorkant van mijn F, nog 2 moeren en hij is eruit
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.