Demor schreefColon"RTFM"
Dat kost toch allemaal veeeeeel te veel tijd.




Johan V schreefColonKortsluiting is weg!!!
Wat was het nou?
Tsja...ik had er natuurlijk aan kunnen denken, het was de zekering van de klok, radio en BINNENVERLICHTING....sta ik erbij stil dat die lampjes in de kofferbak en "motor"kap ook daarop geschakelt staan...![]()
Lampje in de (voor) kofferbak hing los, en maakte sluiting op het frame/carosserie.....
Ik hoop dat de ellende voorlopig over is....

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.