MGF schreefColonBij de MGF lag er vanochtend ook een raar plastic geval op de mat, waar hij vandaan kwam weet ik nog steeds niet

Tja, dat probleempje ken ik ook... Je smijt de deur dicht en er valt een klein zwart plastic dopje op de mat... bij mij is dat een van de dopjes die op de schroeven van de buiten spiegels zitten... ondertussen plaats ik ze niet meer terug... je kan wel bezig blijven, heh

Pete schreefColon
Wat de schroef betreft... inderdaad de auto valt nog steeds niet uit elkaar, dus de schroef is blijkbaar alleen maar nutteloos gewicht. Je kan er maar van af zijn![]()
Grt
pete

johnnl schreefColonKan het een van de schroeven zijn waar de plastic kom van je deuropener mee vast zit. Bij mij zat dat vast met schroeven die hierop leken.

johnnl schreefColonHoi Pete Ik wil je niet verder in e war maken of zo maar bij mijn MGF (maar dat zegt natuurlijk niks ) zit dat kommetje van de deurgrepen wel degelijk vast met 2 van die bouten 1 die je eenvoudig ziet een 2e die een beetje verstopt zit. De opmerking van je buurman is dus in ieder geval bij deze ontkracht

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.