Brooklands schreefColonIs geregeld. Mooi optrekje trouwens op de foto, woon je daar al lang
Het zou wel erg leuk zijn om daar te wonen maar helaas woon ik er niet. Het huis lijkt trouwens oud maar is pas ongeveer 3 jaar oud.


MGF schreefColonWaarschijnlijk staat Rover RD gewoon voor Rover Rear (Wheel) Drive.



Bruce schreefColonNou, het moet ook niet gekker worden...

Emile schreefColonik heb Duitse papieren bij mijn auto en daar staat ook Rover RD op, het is dan niet meer dan normaal dat de RDW dat over neemt.



Brooklands schreefColonJe mag nog blij zijn dat bij met merk MG staat genoemd. Zelfs dat had voor hetzelfde geld Rover kunnen zijn.


Brooklands schreefColonzlaapkopz schreefColonOmdat hij in de Dld bekend stond als een MG RD wordt hij in Nederland ook zo gezien...
Het blijft een onbegrijpelijk iets. Uit Duitsland komt dus:
een MG, handelsbenaming RD, of
een Rover, handelsbenaming RD, maar de mijne destijds
een MG, handelsbenaming F.
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.