Volgens mij staat je rekje verkeerd om







bc schreefColonheb eigenlijk geen opmerking over de wagen....ik zit er niet makkelijk in en voel er mij niet echt goed in ...dus liever iets anders

MGF schreefColonbc schreefColonheb eigenlijk geen opmerking over de wagen....ik zit er niet makkelijk in en voel er mij niet echt goed in ...dus liever iets anders
In welke richting moeten we denken, een klassieker of toch een andere (moderne) roadster?
bc schreefColon...pas gekocht...superwagentje maar toch niet echt mijn ding....
toch maar liever een oldtimer MGB-GT
MGF bwj 1998
leder, airco, hardtop enz
118000 km
vaste prijs 5700 euro


Coen schreefColonMGF schreefColonDaar heb ik dan overheen gelezen, weet ik dat ook weer.
Het staat dan ook in een ander topic in de te koop sectie
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.