Remieme schreefColonZelf ben ik 1.80 en kan nog iets met mijn stoel naar achteren schuiven. Maar voor lange mensen is het inderdaad niet ruim bemeten. Probeer voor aanschaf dan ook een goede zitpositie te vinden.
Ik ben 1.90 en pas in mijn TF met verstelbare stuurkolom, en ik paste ook goed in m'n vorige F zonder verstelbare stuurkolom.



