Claxon
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr maart 31, 2006 6:19 pm

    ErikB schreefColon
    Remieme schreefColonB.t.w. Als al die tijd je claxon het niet deed, had je dus ook geen effectief alarmsysteem ... :shock:

    sssttt.... dat moet hij niet weten :wink:

    Trouwens als het aan de claxon zelf zou liggen, dan zou je nog altijd iets horen want de F heeft er twee hé.

    Men heeft toevallig de rotorcoupler niet vervangen ('k weet dat een hele tijd geleden iemand vroeg hoeveel dat ding mocht kosten).


    Wel die "iemand" was ik-zelf ! Ik heb trouwens in deze topic verwezen naar een vroegere topic van me.
    Voor alle duidelijkheid, de claxon "op zich" werkt wel. (de garage heeft dat getest) en men stelde voor om een bepaald onderdeel in het stuurwiel te vervangen (de rotor coupler veronderstel ik) Ik had deze week trouwens een afspraak gemaakt met de garage... en deze terug moeten afblazen !! :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za apr 01, 2006 8:27 am

    Als hij volgende week nog maar wilt toeteren :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za apr 01, 2006 9:34 am

    Remieme schreefColonAls hij volgende week nog maar wilt toeteren :wink:


    In heb mijn voorzorgen reeds genomen ; een ouderwetse fietsbel zal ook wel volstaan zekers :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za apr 01, 2006 6:53 pm

    tuurlijk :lol: :lol:

    Wel op je stuur monteren dan hè en graag een fotootje ervan op het forum :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za apr 01, 2006 7:54 pm

    Remieme schreefColontuurlijk :lol: :lol:

    Wel op je stuur monteren dan hè en graag een fotootje ervan op het forum :wink:

    Ja, dat fotootje doet me eraan herinneren dat mijn dochter nog steeds mijn digicamera geleend heeft voor "efkens" (ondertussen reeds 6 maanden geleden eh !! :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za apr 01, 2006 11:49 pm

    ja je geeft ze een vinger en je nemen heel je lichaam :wink:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten