Bruno schreefColonDemor schreefColon Ik heb wel altijd moeite met het betalen erna.
Dat had ik nu echt niet verwacht eigenlijk
Ik ook niet, ik vind dat ik genoeg verdien maar ik krijg het nooit.

Bruno schreefColonDemor schreefColon Ik heb wel altijd moeite met het betalen erna.
Dat had ik nu echt niet verwacht eigenlijk


ErikB schreefColon...moeten benzinedampen via die bus met actieve kool gefilterd worden.....

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.