Kap is alleen voor Elise
Misschien past'ie ook wel in de F.





Bruno schreefColonDie dip is ook voelbaar met de K&N 57i op een mpi, niet op een vvc, want daarvoor is de K&N dus ontwikkeld, zoals Jup aanhaalt. Je kan de dip op de MPI weghalen door de lengte van de darm tussen TB en filter aan te passen.

Bruno schreefColonDaarenboven is er dus wel degelijk een hitteschild verkrijgbaar, want dat hitteschild is hetzelfde voor bijna ALLE kelk-filters (ik heb er thuis 1 liggen)![]()
![]()

Johan V schreefColonZodra ik een luchtfilter laat plaatsen, gaat ie direct daarna op de testbank.....dus binnenkort zullen we weten hoeveel verschil het precies maakt....


Bruno schreefColonDark side komt inderdaad van Luke skywalker en zijn maats, of dus juist niet, want de dark side is niet echt zijn ding !

rogerr schreefColonAlvorens ik me dadelijk qua Dark Side in de buik ga bijten, heb trouwens eff bij de oudere onderwerpen gekeken en las een stukje over het in-korten van de slang tussen filter en gasklep met +/- 15 cm bij gebruik van een K&N filter![]()


Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.