Ring zit dus met klemmetjes vast. Eerst deze ring verwijderen en dan de middenconsole? Heb wel een werkplaatshandboek, maar is voor een MKI.
Kom er wel een heel eind mee, maar dat is dus een van de verschillen tussen de MKI en MKII


Fredje schreefColonis je licht van de olietemperatuurmeter aan gemaakt?

Coen schreefColonDe meter er uit halen, gaat dat op dezelfde manier als hierboven beschreven?

Ivan (Vanio) schreefColonIk heb momenteel de middenconsole en de meter eruit liggen dus is dit niet moeilijk want ik kan het ook. Of ik alles er terug in krijg laat ik later wetenmaar ik heb er wel een goede kijk op.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.