Pete schreefColonWat is de ondergrens van de koelvloeistof? Voor zover ik kan zien staan er geen duidelijke streepjes op het vaatje....
BTW Hoe kom ik aan koelvloeistof in de juiste kleur? Om het zicht "helder" te houden.
Ondergrens staat toch aangegeven op het vaatje ? Het zit iig ergens tussen de naad op het vaatje in de helft dan de onderste helft als je begrijpt wat ik bedoel
Het is belangrijk dat je met de zelfde koelvoeistof bijvult. Ergens zijn ze over gegaan op OAT koelvloeistof, je mag dan geen gewone koelvoeistof bijvullen. Maar dat zou allemaal op de informatie ring rond het vaatje moeten staan



