

Sander schreefColonJe bedoeld de 10 lange bouten ?
Sander schreefColonGa je de waterkanalen in de kop nog een beetje open dremelen ? Ik heb er destijds helaas niet optijd aan gedacht.




Euh neen, de manual spreekt over recuperatie.Theoretisch zou je misschien beter nieuwe steken volgens de manual
Een geruststelling voor Demor, die een F heeft met het omgekeerde fenomeen.Ik heb op de laatste kms wel wat schokken gevoeld bij toerentallen hoger dan 2500 en belasting (zonder belasting had ik er geen last van)
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.