Niet te harden gewoon. Wel goed excuus om altijd open te rijden
De softtop is trouwens niet gekrompen.... Hij sluit nu na een daagje open rijden wel goed..
On Topic weer:
Garage denkt dat er benzine in de overloop gekomen is ofzoiets....
Gaat in dat geval vanzelf over...


