Kasper schreefColonVanio
Ook ik heb problemen met mijn (rechter) spiegel deze zakt steeds een stukje omlaag.
Voor de afzakkende spiegel. Tja ik heb daar ook ooit een vraagje voor opgegooid maar daar kwam niet veel uit.
Ik heb het zelfde probleem. De rechter buitenspiegel zakt een stukje naar beneden, maar blijft wel in die stand staan.
Dat is geen gezicht als je voor de auto staat



