


videomike schreefColonWaarom moet het ritsje los? als ik de softop dicht bouw zomers rits ik hem ook niet los!



videomike schreefColonhaha ok.. kleine moeite.. vroeg me alleen af waarom
Maar dus losritsen en dan het zelfde neerleggen als of die vast zit? of een grote bolling kleine bolling?
Of maakt dat geen reet uit?
videomike schreefColonen coen ik weet niet waar jij woont.. maar hier in Meppel vriest het niet zo dat me MG niet meer rijd
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.