
Sander schreef:
Ik heb om de vrede op het board te bewaren K&N olie gebruikt op mijn Green filter

Ik ben gematigd positief. Ik heb (volgens mij) de lucht massa meter eruit gesloopt. Ik dacht dat dat altijd een metalen draadje was maar niet in de F volgens mij...
Dat ding was super smerig dus heb ik hem schoon gepoetst. Na de wagen gestart te hebben liep deze 2000rpm stationair. Potmeter vergeten aan te sluiten

Dat ding was super smerig dus heb ik hem schoon gepoetst.

ErikB schreefColon
Howww... zijn we hier over hetzelfde bezig.... 'k Heb net de foto's bekeken en je hebt naar mijn mening de stepper motor of IACV (Idle Air Control Valve)

Johan V schreefColonBen blij dat het is opgelost!!!!!!




Sander schreefColonWeet iemand waar de lucht massa meter zit ?
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.