Tf met nieuwe schoenen, maar??
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Tf met nieuwe schoenen, maar??

    door camiel456 » vr jan 15, 2016 10:22 pm

    Ligt aan je velgen Joris.
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    Tf met nieuwe schoenen, maar??

    door Tommie » zo jan 24, 2016 1:15 pm

    Ik ga voor de TF ook nieuwe sloefen aanschaffen. Ik twijfel tussen de yoko's en de pirelli pzero nero gt.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • Avatar gebruiker
    MGek
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 266
    GeregistreerdCOLON ma jun 24, 2013 5:38 pm

    Tf met nieuwe schoenen, maar??

    door MGek » zo jan 24, 2016 1:21 pm

    Ik zat inderdaad ook naar de Pirelli Pzero Nero GT te kijken


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    MGF Diamond White
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Tf met nieuwe schoenen, maar??

    door Mr. Dj M. » di maart 01, 2016 7:17 pm

    In ieder geval is het voor de Tf nu tijd voor nieuwe achterbanden om door de APK te komen.
    Toch nog even een momentje genomen om te kijken op het web. De Michelin pilot sport 3 kom ik in reviews verder niet tegen in combinatie met een F of TF, ze zijn redelijk prijzig (+/- 20 meer per band) en worden officieel ook niet aangeraden door MG. Wel de Toyo TR1 of de Falken ZIEX ZE-914.

    Afbeelding
    Draadje: http://www.mgfregister.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=7026

    Zoals Andros beschrijft hebben de Falken's bij droog iets minder grip dan de Toyo's, dat zie je ook terug aan de verbruik labeling van de banden. Nat doen de Falken's het dan weer beter, dus ook die ervaring klopt dan met de tests. De Falken band is verder geen band met een specifieke rijrichting las ik en ik vind ze dan ook iets minder mooi, maar qua prijs liggen ze mooi in de buurt van de Toyo's. Dan Pirelli, met hun P Zero Nero GT. De goedkoopste, al scheelt het bijna niks. Kan er alleen maar weinig over vinden. Alles wat ik vond was een kort bericht dat deze ook aangeraden worden (het echte discussie topic waaraan werd gelinkt, wordt niet meer gevonden). Qua profiel zo te zien ook geen rijrichting band, maar wel met een origineel profieltje.

    Na de profiel meting die ik deed rondom, is het denk ik verstandig alles te gaan vervangen (voor tussen 4 en 6 mm op diepste stukken) en niet alleen de achterbanden. Bij keus tussen Pirelli en Falken, waar zouden jullie dan voor gaan?
    Laatst bijgewerkt door 2 op Mr. Dj M., in totaal 0 keer bewerkt.
    Afbeelding
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    Tf met nieuwe schoenen, maar??

    door Tommie » di maart 01, 2016 8:53 pm

    Ik,twijfel om ook voor de pirelli te gaan. Stefke heeft die gehad en was daar tevreden van.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » wo maart 02, 2016 12:12 am

    Ik heb ze alledrie gehad, tis een persoonlijke keuze maar mn huidige pirelli's plakken ook goed aan de baan. Voorlopig blijf ik bij de pirelli's :)

    Send from my fancy shmancy Xiaomi
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Tf met nieuwe schoenen, maar??

    door Mr. Dj M. » vr maart 04, 2016 1:43 pm

    Oke vandaag zijn de Pirelli's niet meer goedkoper :x , beetje jammer scheelt weer €30, maar toch tot aanschaf over gegaan. Ben benieuwd!
    Afbeelding

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten