In ieder geval is het voor de Tf nu tijd voor nieuwe achterbanden om door de APK te komen.
Toch nog even een momentje genomen om te kijken op het web. De Michelin pilot sport 3 kom ik in reviews verder niet tegen in combinatie met een F of TF, ze zijn redelijk prijzig (+/- 20 meer per band) en worden officieel ook niet aangeraden door MG. Wel de Toyo TR1 of de Falken ZIEX ZE-914.

Draadje:
http://www.mgfregister.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=7026Zoals Andros beschrijft hebben de Falken's bij droog iets minder grip dan de Toyo's, dat zie je ook terug aan de verbruik labeling van de banden. Nat doen de Falken's het dan weer beter, dus ook die ervaring klopt dan met de tests. De Falken band is verder geen band met een specifieke rijrichting las ik en ik vind ze dan ook iets minder mooi, maar qua prijs liggen ze mooi in de buurt van de Toyo's. Dan Pirelli, met hun P Zero Nero GT. De goedkoopste, al scheelt het bijna niks. Kan er alleen maar weinig over vinden. Alles wat ik vond was een kort bericht dat deze ook aangeraden worden (het echte discussie topic waaraan werd gelinkt, wordt niet meer gevonden). Qua profiel zo te zien ook geen rijrichting band, maar wel met een origineel profieltje.
Na de profiel meting die ik deed rondom, is het denk ik verstandig alles te gaan vervangen (voor tussen 4 en 6 mm op diepste stukken) en niet alleen de achterbanden. Bij keus tussen Pirelli en Falken, waar zouden jullie dan voor gaan?