Weer even on topic " workshop at Meguiar's " waar ik een verslagje van zou doen.
Gisteren in Baarn geweest voor de workshop bij de shop/poets/detailer behuizing.
Leuk opgezet pand met mooie belichting en een fraaie witte kunststoffen vloer.
Goed welkom met koffie en wat lekkers

, voorstelrondje van een mooi klein gezelschap (12 personen) welke allen wel een beetje carcrazy moeten zijn.
( waar vertel je met droge ogen dat je op zo'n mooie zondag naar een praatje over poetsen gaat waar nog voor betaald moet worden ook

)
De baas zelf was onze gastheer en met behulp van een whiteboard en een mooie videopresentatie/slidehow op een mooi groot scherm werd een verhaal neergezet waar het bekende 5 stappenplan werd uitgelegd , aangevuld met mooie voorbeelden en de mooie reisjes/evenementen welke je als ondernemer in deze producten meemaakt.
Dan een goed verzorgde lunch.
Aansluitend de praktijk, de mogelijkheid om met diverse producten en machines te werken.
Met veel geduld zijn alle vragen beantwoord en indien nodig met praktijk handelingen naar de oplossingen te werken.
Er werd op diverse auto's van deelnemers geholpen met de probleempjes die men dacht te hebben.
Ook met de lakdiktemeter voor wie dat wilde.
Ook de verzorging van interieur en andere delen van de auto zoals de velgen en banden verzorging zijn aan bod gekomen.
Als laatste werd de nieuwe catalogus (2016) door gesproken.
Elke deelnemer had al een pakket gekregen, maar kon alles wat er was(het gehele assortiment) nog aanschaffen.
Daarna is eenieder weer huiswaarts gegaan.
resume, heb ik wat geleerd ? Ja Is het aan te raden ? Ja. Is het voor een gevorderde poetser ook interessant? Ja.
Er is veel ontwikkeling gaande en de nieuwe producten komen daardoor ook op de markt via deze leveranciers.
Je bent bij de bron voor alle advies en nieuwigheden.
Ik heb ook met de nieuwe poetsapparaten gewerkt, duur maar wel kwaliteit.
Ik heb zelf nog oldscool spullen welke nu ook nog voldoen en mijn ouwe trouwe Bosch Pex 150 doet echt hetzelfde als die mooie nieuwe met die meguiar sticker er op.

Of hij herrie maakt of muis stil is, Engelse auto's worden altijd bekeken.
Zal wel door de klasse komen.
Rover 75 2.5 sterling my'00 full option
MG ZT-T CDTI my '03 X-power grey verkocht
MGF 1,8 VVC my"96. BRG. No. 021 from 100 first delivered in Holland, registered in MGF reg.
Milltek sport exhaust, K&N filter, fresh air induct, 52 mm alu throttlebody, 150,9 pk geijkt . verkocht