



wak maken
Sander schreefColonToyo's kosten bij mijn bandenboer (voor mij iig) €300,- voor 4 incl montage. Je hebt dan:
2x 185x55xR15
2x 205x50xR15
Ik ga deze over +- 2weken laten leggen


Sander schreefColonDe dealer instelling (uit het hoofd 36, 8 ) is iets hoger maar ik zou hem zo laten. Het is een mooie compromis tussen goed eruit zien en lekker veren. Ik reed op een gegeven moment op 32cm en dat rijdt beroerd.. Straks met de nuckes ga ik voor een cm of 33.
Oppomen kost je btw ongeveer €60,-


Bruno schreefColonVergeet onze eigen sites niet :
http://www.mgf.be (links via mgf tech, mooi alfabetisch)
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.