door gert1969 » vr sep 26, 2014 8:38 am
ja klopt herman maar toen ook de blauwe gedaan want die was ook stuk die heeft het een week gedaan en nu niks. Gisteren niet aan toegekomen maar ik vindt het erg vreemd ik hoop eigenlijk dat het stekkertje los zit was al een crime om dat klemmetje terug te plaatsen.
maar dat die dingen defect gaan begrijp ik niet goed heb er een in mijn boot zitten en die doet al 40 jaar dienst.
ga straks als moeders thuis is maar ff kijken.
gr. gert.