door Bruno » vr aug 01, 2014 10:16 pm
Ik ben het met Sander helemaal een. Minervas zijn goed voor onder een kruiwagen, niet voor op een sportieve roadster met een middenmotor, zeker niet in combinatie met Goodyears, dewelke echt wel prima banden zijn, maar gewoon niet verdragen dat je ze mixt met een andere band.
Ik snap niet dat C-banden uberhaupt toegelaten zijn op de openbare weg, zeker als je weet hoe belangrijk een band voor de wegligging en voor het remgedrag van een wagen is. Zeker bij dat laatste kan een meter meer of minder tot stilstaan, bepalen over dood of leven in het ergste geval.
T'is nooit leuk te horen dat je een kost hebt van 700 euro, maar voor dat bedrag had je wel 4 kwaliteitssloffen onder je wagen gehad en was de kans op dit, veel kleiner geweest.
Kan je bandenboer geen goede banden leveren stap dan naar een andere. Tenslotte doe je dat ook als je bakker geen brood meer heeft, dan neem je ook geen genoegen met oudbakken brood voor de kippen, maar ga je naar een andere bakker in het dorp.
Wat de splitter betreft, ben ik het dan weer oneens met Sander, want ik vind hem wel mooi. Gelukkig heb je voor 40 euro een nieuwe, dus is dat het einde van de wereld niet.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer