mgf74 schreef:
Heb besloten om de spankabel te vervangen(iemand ervaring mee!!!)
En de nodige rubbers te vervangen aan de zijkant, en de rubber rond het
raam. Alle montagetips zijn welkom of ervaringen.
Was jij dit niet :
http://www.kapaza.be/detail/1809971/MGF ... ubber.html
Bruno schreefColonNope, dat was MGF74 en die rubber ligt hier nu bij mij te koop !
Het was toch ook mgf 74 die de rubbers wilde vervangen? En hij verkocht dacht ik toen de rubber.


