Vandaag bij ICT geweest.
Direct liet de man verschillende soorten leder bekijken, hij heeft heel wat foto's gemaakt om de offerte uit te werken.
We gaan onze stoelen ook opnieuw laten doen. Geen Alcantara meer, maar exact dezelfde kleur in leder. Ook het MG logo en 1924 - 2004 wordt erop gestikt.
Ik denk dat het heel erg mooi gaat worden.
Ik ben benieuwd wat het grapje gaat kosten, maar ik reken nu toch richting 3000,- Euro. Tja, sommigen kopen daar een F voor. Maar ik kan jullie gerust stellen, gek zijn doet absoluut geen pijn
We hebben altijd gezegd, eerst de technische kant en later het esthetische. Ik denk dat het een juweeltje gaat worden.
Grtn Guido