door Los » ma jul 28, 2014 5:02 pm
Het heeft even geduurd, maar de nieuwe bougiekabels zijn gemonteerd. Samen met het schoonmaken van de steppermotor is er een verbetering opgetreden, motor loopt mooi soepel, maar het "öp choke" lopen na warme of koude start is er nog steeds (al is het minder erg geworden). Ik start de F, hij loopt perfect rond en na 30 seconden is het net alsof de motor op choke loopt. Bij wegrijden reageert hij niet goed op het gas, wat bij een steptronic een ellende is, en na 1 kilometer pakt hij perfect op. Nu start ik de auto, houdt het toerental op ca. 1200 toeren en na een minuutje lopen de toeren omhoog. Dat is het teken dat ik vertrekken kan.
Iemand nog enig idee? Buiten het vervangen van de steppermotor om.
MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black
4frF