


Johan schreefColonSinds wanneer is WD40 kruipolie? Dat gebruikten ze op de stoomtrein, tegenwoordig is er veel beter te koop


adaerts schreefColonAls ze morgen na 2 dagen WD40 met een moker niet los gaan overweeg ik om de schijven doormidden te slijpen.










sjirafje schreefColonHoe krijg je die schroefjes uit de remschijven? Bij mij zitten ze muur vast en beginnen ze inmiddels uit te lubberen. Heb er inmiddels al een kwart bus kruipolie op gespoten.
Suggesties?

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.